ო ქ ტ ო მ ბ ე რ ი
შეხვედრის ორგანიზათორი: თინათინი კობიაშვილი
მონაწილე მასწავლებლები:
მონაწილე მასწავლებლები:
- ბერუაშვილი
ლეილა
- ჯანგებაშვილი
მაია
- შინჯიკაშვილი
ნინო
- მამიაშვილი
ნინო
- გურგენიძე
რუსუდან
- მახათაძე
მაკა
N1
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება
I დღე
შეხვედრის
ორგანიზატორის სახელი
და გვარი: თინათინ კობიაშვილი
შეხვედრის
თარიღი: 2.10.2019წ.
შეხვედრის დრო : 14.00 -16:00 სთ
შეხვედრის
/ შეხვედრების თემა: Google drive-ში მუშაობა და მისი გამოყენება სასწავლო პროცესში.
აქტუალურობა: სასწავლო პროცესის დაგეგმვა რთული და მნიშვნელოვანი საქმეა, განსაკუთრებით მაშინ, როცა სკოლა მოსწავლეთა აქტიურ სწავლაზე, კრიტიკული აზროვნების, შემოქმედებითობისა და მოქალაქეობრივი
პასუხისმგებლობის ჩამოყალიბებაზეა ორიენტირებული. პედაგოგის საქმიანობის წარმართვისათვის ძალზედ მნიშვნელოვანია ტექნოლოგიების ფლობა და მისი გამოყენება სასწავლო პროცესში. პედაგოგთა უმრავლესობას აქვს პრობლემა, როდესაც მათ სჭირდებათ ერთი მოწყობილობიდან ფაილების გადატანა სწრაფად. მაგალითად გარე მეხსიერებებიდან,
ტელეფონიდან ან სხვა მოწყობილობებიდან კომპიუტერზე. ამ მიზნით მოსახერხებელია Google Drive- ის გამოყენება. იგი მომხმარებელს საშუალებას აძლევს 15 გბ სივრცე გამოიყენოს მნიშვნელოვანი ინფორმაციის შენახვისა და დუბლირებისთვის.
მასწავლებლებს კი ხშირად გვჭირდება სხვადასხვა ფაილებთან მუშაობა და მისი გამოყენება სასწავლო პროცესში. ამ მიზნით ვფიქრობ ყველაზე მნიშვნელოვანი და უპრიანია გამოვიყენოთ Google drive.
შეხვედრის მიზანი:
- მასწავლებელთა ინტერესთა სფეროს გაფართოება.
- მოტივაციის ამაღლება ისტ-ის მიმართულებით;
- ისტ-ის უნარ-ჩვევების განვითარება;
მისაღწევი შედეგი:
- Google Drive საშუალებით შექმნიან ინფორმაციის ონლაინ საცავას.
- შეინახავენ, მოახდენენ მათ რედაქტორებას ან გაუზიარებენ სხვებს.
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა: 6
I დღის სამუშაო შეხვედრების გეგმა
შეხვედრის თარიღი
|
შეხვედრის მიზანი
|
შეხვედრის ძირითადი საკითხები
|
02.10.2019
|
შეძლებენ:
|
1.
გუგლის დისკის ინეტერფეისის გაქართულება;
2.
საქაღალდის შექმნა
და მასში ფაილის ატვირთვა.
3.
ფაილისა და საქაღალდის გაზიარება;
4.
დოკუმენტის გამოქვეყნება
5.
ფაილის გამოქვეყნება ვებ-გვერდზე Emdeb code.
|
N2
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება
შეხვედრის
ორგანიზატორის სახელი
და გვარი: თინათინ კობიაშვილი
შეხვედრის
თარიღი: 09.10.2019წ.
შეხვედრის
/ შეხვედრების თემა: Google drive-ში მუშაობა , ელექტრონული ტესტების შექმნა, მოსწავლეთა ავტომატური შეფასება, ტესტირების გრაფიკული ანალიზი
მიზანი: გუგლ დისკზე სხვადასხვა პასუხიანი ტესტის შექმნა სასწავლო პროცესში გამოყენების მიზნით
მისაღწევი
შედეგი: Google Drive საშუალებით შეძლებენ ელექტრონული ტესტების შექმნას, მოსწავლეთა ავტომატურ შეფასებას.
მონაწილე
მასწავლებლების რაოდენობა: 6
II დღის სამუშაო შეხვედრების გეგმა
- ახალი ტესტის შექმნა
- კითხვების სახეები:
ა) მოკლე პასუხის ველის დამატება
ბ) აბზაცის დამატება
გ) რამდენიმე სავარაუდო პასუხის ველის დამატება
დ) მოსანიშნი ველების დამატება
ე) ჩამოსაშლელის ველის დამატება
ვ) ფაილის ატვირთვა.
შეხვედრის თარიღი
|
შეხვედრის მიზანი
|
შეხვედრის ძირითადი საკითხები
|
09.10.2019წ.
|
შეძლებენ
|
ახალი ტესტის შექმნა
კითხვების სახეები:
ა)მოკლე პასუხის ველის დამატება
ბ)აბზაცის დამატება
გ)რამდენიმე სავარაუდო პასუხის ველის დამატება
დ)მოსანიშნი ველების დამატება
ე)ჩამოსაშლელის ველის დამატება
ვ)ფაილის ატვირთვა
|
N3
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება
შეხვედრის
ორგანიზატორის სახელი
და გვარი: თინათინ კობიაშვილი
შეხვედრის
თარიღი: 16.10.2019წ.
შეხვედრის
/ შეხვედრების თემა: Google drive-ში შექმნილი დავალების ანალიზი ტექსტის გაგზავნა სხვადასხვა მეთოდით, რეფლქსია
შეხვედრის
მიზანი:
· ისტ-ის უნარ-ჩვევების განვითარება;
· დამოუკიდებლად ტესტის მუშაობა, გაზიარება, რეფლექსია
მისაღწევი
შედეგი: Google Drive საშუალებით ახალ ტესტის შექმნა, მოსწავლეებზე ტესტის გაგზავნა სხვადასხვა მეთოდების გამოყენებით. რეფლექსიის შექმნა.
მონაწილე
მასწავლებლების რაოდენობა: 6
III დღის სამუშაო შეხვედრების გეგმა
შეხვედრის თარიღი
|
შეხვედრის მიზანი
|
შეხვედრის ძირითადი საკითხები
|
16.10.2019წ.
|
1.
Google
drive-ში შექმნიან ახალ ტესტს სხვადასხვა სავარაუდო პასუხებითა თუ აბზაცების გამოყენებით;
2.
შეძლებენ ტესტის მოსწავლეებზე გაგზავნას სხვადასხვა მეთოდების გამოყენებით.
3.
ისწავლიან რეფლექსიის
შექმნას
|
დავალების ანალიზი ტესტის გაგზავნა სხვადასხვა
მეთოდით
რეფლქსია
|
დასწრების ფურცელი
შეხვედრის ორგანიზატორის
სახელი და
გვარი: თინათინი კობიაშვილი
შეხვედრაში
მონაწილე მასწავლებელთა
რაოდენობა: 6
I შეხვედრის თარიღი:
02.10.2019წ
შეხვედრის
დრო: 14:00-15:30
შეხვედრის
/ შეხვედრების თემა: Google Drive-ში მუშაობა და მისი გამოყენება
სასწავლო
პროცესში.
შეხვედრის
მიზანი:
·
მასწავლებელთა ინტერესთა სფეროს გაფართოება.
·
მოტივაციის ამაღლება ისტ-ის მიმართულებით;
·
ისტ-ის უნარ-ჩვევების განვითარება;
II შეხვედრის თარიღი:
09.10.2019წ
შეხვედრის
დრო: 14:00-15:30
შეხვედრის
/ შეხვედრების თემა: Google Drive-ში მუშაობა ,
ელექტრონული
ტესტების
შექმნა,
მოსწავლეთა
ავტომატური
შეფასება,
ტესტირების
გრაფიკული
ანალიზი
შეხვედრის
მიზანი: Google Drive-ს საშუალებით
შეძლებენ
ელექტრონული
ტესტების
შექმნას,
მოსწავლეთა
ავტომატურ
შეფასებას.
III შეხვედრის თარიღი:
16.10.2019წ
შეხვედრის
დრო: 14:00-15:30
შეხვედრის
/ შეხვედრების თემა: Google Drive -ში შექმნილი დავალების
ანალიზი
ტექსტის
გაგზავნა
სხვადასხვა
მეთოდით,
რეფლქსია
შეხვედრის
მიზანი:
·
ისტ-ის უნარ-ჩვევების განვითარება;
·
დამოუკიდებლად ტესტის მუშაობა, გაზიარება, რეფლექსია
N
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
საკონტაქტო ინფორმაცია
|
შეხვედრის თარიღი, დრო
ხელმოწერა
|
||
02.10.2019წ
14:00-15:30
|
09.10.2019წ
14:00-15:30
|
16.10.2019წ
14:00-15:30
|
|||
1
|
ბერუაშვილი
ლეილა
|
579 30 34 34
|
|||
2
|
ჯანგებაშვილი
მაია
|
591 41 26 25
|
|||
3
|
შინჯიკაშვილი
ნინო
|
591412644
|
|||
4
|
მამიაშვილი
ნინო
|
591412683
|
|||
5
|
გურგენიძე
რუსუდან
|
599730437
|
|||
6
|
მახათაძე
მაკა
|
591412682
|
სამუშაო შეხვედრებში მონაწილე მასწავლებლის მაია ჯანგებაშვილის
რეფლექსია
შეხვედრების თარიღი: 02.10.2019წ. 09.10.2019წ.
16.10.2019წ.
შეხვედრის მთავარი თემა იყო Google Drive-ში მუშაობა და მისი გამოყენება
სასწავლო
პროცესში.
შეხვედრების მიზანი იყო : მასწავლებელთა ინტერესთა სფეროს გაფართოება.
რა თემას/თემებს ეხებოდა შეხვედრა/შეხვედრები?
პირველი სამუშაო შეხვედრა 2 ოქტომბერს ისტ-ის პედაგოგმა თინათინ კობიაშვილმა ჩაატარა, სადაც გაგვაცნო დისკის დანიშნულება, გვასწავლა ინტერფეისის
გაქართულება,
საქაღალდის
შექმნა
და
მასში
ფაილების
განთავსება
, კოლეგებთან
გაზიარება,
დოკუმენტის
გამოქვეყნება.
მეორე შეხვედრაზე, რომელიც 9 ოქტომბერს შედგა გავეცანით Google Drive -ში მუშაობის ხერხებს, ელექტრონული ტესტების შექმნას, მოსწავლეთა ავტომატურ შეფასებას, ტესტირების გრაფიკულ ანალიზს. შევქმენით სხვადასხვა პასუხიანი ტესტები.
მესამე შეხვედრა შედგა 16
ოქტომბერს,
შეხვედრაზე
შევქმენით
Google
Drive საშუალებით ახალი ტესტები,
განვიხილეთ თუ როგორ ხდება ტესტების გაგზავნა, კოლეგებმა ერთმანეთს გავუზიარეთ ჩვენს მიერ შედგენილი ნამუშევრები. ვისაუბრეთ როგორ და რა მიზნით გამოვიყენებთ
შეხვედრაზე
შეძენილ
ცოდნას.
· რამდენად
აქტუალური
იყო
შეხვედრისთვის/შეხვედრებისთვის
შერჩეული
თემა
/ თემები? Google Drive არის შესანიშნავი საშუალება შევქმნა ფაილების ონლაინ საცავი, შევინახო და გავუზიარო
სხვებს.
პედაგოგს
მუდმივად
ჭირდება
თანამედროვე
გამოწვევების
გადალახვა
და
ვფიქრობ
ეს
თემა
ძალიან
აქტუალურია.
· რა იყო თქვენთვის
მნიშვნელოვანი
და
ახალი?
მნიშვნელოვანი იყო ის რომ შემიძლია ამ სივრცეში
უსაფრთხოდ
შევინახო
საჭირო
დოკუმენტები
და
მასალები,
რომლებიც
მესაჭიროება
და
განვახორციელო
თანამშრომლობითი
ურთიერთობები
ელექტრონულ
რესურსებზე.
შევქმნა
ტესტები,
კითხვარები
და
გამოვიყენო
საგაკვეთილო
პროცესში.
· შეხვედრებში
მონაწილეობამ
რა
შეჰმატა
თქვენს
გამოცდილებას?
ვფიქრობ, შეხვედრები იყო საინტერესო, შედეგზე ორიენტირებული და ამავე დროს კარგად ორგანიზებული
ორგანიზატორის
მიერ.
ყველა
სამუშაო
შეხვედრაზე
იყო
თანამშრომლობითი
გარემო,
მასწავლებლები
აქტიურად
ვიყავით
ჩართული
მუშაობაში.
გავიარეთ
დრაივში
ტექსტების
შექმნის
სხვადასხვა
ფორმა.
დამოუკიდებლად
ავტვირთეთ
ფაილები
ჩვენ
ონლაინ
საცავში
და
გავუზიარეთ
ერთმანეთს
ჩვენი
ფაილები.
· როგორ გამოიყენეთ
შეძენილი
ცოდნა
და უნარები თქვენს პედაგოგიურ პრაქტიკაში?
ელექტრონული რესურსების სწორად და ეფექტიანად გამოყენება
გაკვეთილის დაგეგმვისას მნიშვნელოვან ადგილზე, ამისათვის კარგია ელექტრონული ტესტების
შექმნა და გამოყენება.
სამუშაო შეხვედრების შემდეგ გავაკეტე ელექტრონული ტესტები,
რომელსაც გამოვიყენებ კლასში.
სამუშაო შეხვედრებში მონაწილე მასწავლებლის მაკა მახათაძე
რეფლექსია
შეხვედრების თარიღი: 02.10.2019წ.
09.10.2019წ. 16.10.2019წ.
შეხვედრის მთავარი თემა იყო Google Drive-ში მუშაობა და მისი გამოყენება სასწავლო პროცესში.
შეხვედრების მიზანი იყო : მასწავლებელთა ინტერესთა სფეროს გაფართოება.
რა თემას/თემებს ეხებოდა შეხვედრა/შეხვედრები?
პირველი სამუშაო შეხვედრა 2 ოქტომბერს ისტ-ის პედაგოგმა თინათინ კობიაშვილმა ჩაატარა, სადაც გაგვაცნო დისკის დანიშნულება, გვასწავლა ინტერფეისის გაქართულება, საქაღალდის შექმნა და მასში ფაილების განთავსება , კოლეგებთან გაზიარება, დოკუმენტის გამოქვეყნება.
მეორე შეხვედრაზე, რომელიც 9 ოქტომბერს შედგა გავეცანით Google Drive -ში მუშაობის ხერხებს, ელექტრონული ტესტების შექმნას, მოსწავლეთა ავტომატურ შეფასებას, ტესტირების გრაფიკულ ანალიზს. შევქმენით სხვადასხვა პასუხიანი ტესტები.
მესამე შეხვედრა შედგა 16 ოქტომბერს, შეხვედრაზე შევქმენით Google Drive საშუალებით ახალი ტესტები, განვიხილეთ თუ როგორ ხდება ტესტების გაგზავნა, კოლეგებმა ერთმანეთს გავუზიარეთ ჩვენს მიერ შედგენილი ნამუშევრები. ვისაუბრეთ როგორ და რა მიზნით გამოვიყენებთ შეხვედრაზე შეძენილ ცოდნას.
· რამდენად აქტუალური იყო შეხვედრისთვის/შეხვედრებისთვის შერჩეული თემა / თემები? Google Drive არის შესანიშნავი საშუალება შევქმნა ფაილების ონლაინ საცავი, შევინახო და გავუზიარო სხვებს.ასევე შევინახო დოკუმრნტაცია,რომელსაც გამოვიყენებ საჭირო
დროს.
· რა იყო თქვენთვის მნიშვნელოვანი და ახალი?
ჩემთვის მნიშვნელოვანი იყო ის რომ შემიძლია ამ სივრცეში უსაფრთხოდ შევინახო საჭირო დოკუმენტები და მასალები, რომლებიც მესაჭიროება და განვახორციელო თანამშრომლობითი ურთიერთობები ელექტრონულ რესურსებზე. შევქმნა ტესტები, კითხვარები და გამოვიყენო საგაკვეთილო პროცესში.
· შეხვედრებში მონაწილეობამ რა შემატა თქვენს გამოცდილებას?
ვფიქრობ, შეხვედრები იყო საინტერესო, შედეგზე ორიენტირებული და ამავე დროს კარგად ორგანიზებული.. ყველა სამუშაო შეხვედრაზე იყო თანამშრომლობითი გარემო, მასწავლებლები აქტიურად ვიყავით ჩართული მუშაობაში. გავიარეთ დრაივში ტექსტების შექმნის სხვადასხვა ფორმა. დამოუკიდებლად ავტვირთეთ ფაილები ჩვენ ონლაინ საცავში და გავუზიარეთ ერთმანეთს ჩვენი ფაილები.
· როგორ გამოიყენეთ შეძენილი ცოდნა და უნარები თქვენს პედაგოგიურ პრაქტიკაში?
ელექტრონული
რესურსების სწორად და ეფექტიანად გამოყენება გაკვეთილის დაგეგმვისას მნიშვნელოვანია,ამისათვის
კარგია ელექტრონული ტესტების შექმნა და გამოყენება.
სამუშაო
შეხვედრების შემდეგ გავაკეთე ელექტრონული ტესტები, რომელსაც შემდგომ უკვე
გამოვიყენებ კლასში.
სამუშაო შეხვედრებში მონაწილე მასწავლებლის რუსუდან გურგენიძე
რეფლექსია
შეხვედრების თარიღი: 02.10.2019წ. 09.10.2019წ. 16.10.2019წ.
შეხვედრის მთავარი თემა იყო Google Drive-ში მუშაობა და მისი გამოყენება სასწავლო პროცესში.
შეხვედრების მიზანი იყო : მასწავლებელთა ინტერესთა სფეროს გაფართოება.
რა თემას/თემებს ეხებოდა შეხვედრა/შეხვედრები?
პირველი სამუშაო შეხვედრა 2 ოქტომბერს ისტ-ის პედაგოგმა თინათინ კობიაშვილმა ჩაატარა, სადაც გაგვაცნო დისკის დანიშნულება, გვასწავლა ინტერფეისის გაქართულება, საქაღალდის შექმნა და მასში ფაილების განთავსება , კოლეგებთან გაზიარება, დოკუმენტის გამოქვეყნება.
მეორე შეხვედრაზე, რომელიც 9 ოქტომბერს შედგა გავეცანით Google Drive -ში მუშაობის ხერხებს, ელექტრონული ტესტების შექმნას, მოსწავლეთა ავტომატურ შეფასებას, ტესტირების გრაფიკულ ანალიზს. შევქმენით სხვადასხვა პასუხიანი ტესტები.
მესამე შეხვედრა შედგა 16 ოქტომბერს, შეხვედრაზე შევქმენით Google Drive საშუალებით ახალი ტესტები, განვიხილეთ თუ როგორ ხდება ტესტების გაგზავნა, კოლეგებმა ერთმანეთს გავუზიარეთ ჩვენს მიერ შედგენილი ნამუშევრები. ვისაუბრეთ როგორ და რა მიზნით გამოვიყენებთ შეხვედრაზე შეძენილ ცოდნას.
· რამდენად აქტუალური იყო შეხვედრისთვის/შეხვედრებისთვის შერჩეული თემა / თემები?
Google Draive-ში მუშაობა საინტერესო და აუცილებელი თანამედროვე სწავლებისათვის. გამოვიყენებ დოკუმენტების შესანახად.
· რა იყო თქვენთვის მნიშვნელოვანი და ახალი?
მნიშვნელოვანია დოკუმენტების უსაფრთხო ადგილზე შენახვა და გამოყენება. ტესტების ელექტრონული ვარიანტის შექმნა და გამოყენება.
· შეხვედრებში მონაწილეობამ რა შეჰმატა თქვენს გამოცდილებას?
ჩემი გამოცდილებიდან გამომდინარე ელექტრონული მუშაობა არის სიახლე და შემმატა ტექნოლოგიების გამოყენება.
· როგორ გამოიყენეთ შეძენილი ცოდნა და უნარები თქვენს პედაგოგიურ პრაქტიკაში? შევქმნი ელექტრონულ ტესტებს და გამოვიყენებ საგაკვეტილო პროცესში
სამუშაო შეხვედრებში მონაწილე მასწავლებლის ლეილა ბერუაშვილი
რეფლექსია
შეხვედრების თარიღი: 02.10.2019წ. 09.10.2019წ. 16.10.2019წ.
შეხვედრის მთავარი თემა იყო Google Drive-ში მუშაობა და მისი გამოყენება სასწავლო პროცესში.
შეხვედრების მიზანი იყო : მასწავლებელთა ინტერესთა სფეროს გაფართოება.
რა თემას/თემებს ეხებოდა შეხვედრა/შეხვედრები?
პირველი სამუშაო შეხვედრა 2 ოქტომბერს ისტ-ის პედაგოგმა თინათინ კობიაშვილმა ჩაატარა, სადაც გაგვაცნო დისკის დანიშნულება, გვასწავლა ინტერფეისის გაქართულება, საქაღალდის შექმნა და მასში ფაილების განთავსება , კოლეგებთან გაზიარება, დოკუმენტის გამოქვეყნება.
მეორე შეხვედრაზე, რომელიც 9 ოქტომბერს შედგა გავეცანით Google Drive -ში მუშაობის ხერხებს, ელექტრონული ტესტების შექმნას, მოსწავლეთა ავტომატურ შეფასებას, ტესტირების გრაფიკულ ანალიზს. შევქმენით სხვადასხვა პასუხიანი ტესტები.
მესამე შეხვედრა შედგა 16 ოქტომბერს, შეხვედრაზე შევქმენით Google Drive საშუალებით ახალი ტესტები, განვიხილეთ თუ როგორ ხდება ტესტების გაგზავნა, კოლეგებმა ერთმანეთს გავუზიარეთ ჩვენს მიერ შედგენილი ნამუშევრები. ვისაუბრეთ როგორ და რა მიზნით გამოვიყენებთ შეხვედრაზე შეძენილ ცოდნას.
· რამდენად აქტუალური იყო შეხვედრისთვის/შეხვედრებისთვის შერჩეული თემა / თემები? Google Drive არის შესანიშნავი საშუალება შევქმნა ფაილების ონლაინ საცავი, შევინახო და გავუზიარო სხვებს.
· რა იყო თქვენთვის მნიშვნელოვანი და ახალი?
მნიშვნელოვანი იყო ის რომ შემიძლია ამ სივრცეში უსაფრთხოდ შევინახო საჭირო დოკუმენტები და მასალები, რომლებიც მესაჭიროება და განვახორციელო თანამშრომლობითი ურთიერთობები ელექტრონულ რესურსებზე. შევქმნა ტესტები, კითხვარები და გამოვიყენო საგაკვეთილო პროცესში.
· შეხვედრებში მონაწილეობამ რა შემატა თქვენს გამოცდილებას?
ვფიქრობ, შეხვედრები იყო საინტერესო, შედეგზე ორიენტირებული და ამავე დროს კარგად ორგანიზებული.. ყველა სამუშაო შეხვედრაზე იყო თანამშრომლობითი გარემო, მასწავლებლები აქტიურად ვიყავით ჩართული მუშაობაში. გავიარეთ დრაივში ტექსტების შექმნის სხვადასხვა ფორმა. დამოუკიდებლად ავტვირთეთ ფაილები ჩვენ ონლაინ საცავში.
· როგორ გამოიყენეთ შეძენილი ცოდნა და უნარები თქვენს პედაგოგიურ პრაქტიკაში?
ელექტრონული
რესურსების სწორად და ეფექტიანად გამოყენება გაკვეთილის დაგეგმვისას მნიშვნელოვანია,ამისათვის
კარგია ელექტრონული ტესტების შექმნა და გამოყენება.
სამუშაო
შეხვედრების შემდეგ გავაკეთე ელექტრონული ტესტები, რომელსაც შემდგომ უკვე
გამოვიყენებ კლასში.
სამუშაო შეხვედრებში მონაწილე მასწავლებლის ნინო მამიაშვილი
რეფლექსია
შეხვედრების თარიღი: 02.10.2019წ. 09.10.2019წ. 16.10.2019წ.
შეხვედრის მთავარი თემა იყო Google Drive-ში მუშაობა და მისი გამოყენება სასწავლო პროცესში.
შეხვედრების მიზანი იყო : მასწავლებელთა ინტერესთა სფეროს გაფართოება.
რა თემას/თემებს ეხებოდა შეხვედრა/შეხვედრები?
პირველი სამუშაო შეხვედრა 2 ოქტომბერს ისტ-ის პედაგოგმა თინათინ კობიაშვილმა ჩაატარა, სადაც გაგვაცნო დისკის დანიშნულება, გვასწავლა ინტერფეისის გაქართულება, საქაღალდის შექმნა და მასში ფაილების განთავსება , კოლეგებთან გაზიარება, დოკუმენტის გამოქვეყნება.
მეორე შეხვედრაზე, რომელიც 9 ოქტომბერს შედგა გავეცანით Google Drive -ში მუშაობის ხერხებს, ელექტრონული ტესტების შექმნას, მოსწავლეთა ავტომატურ შეფასებას, ტესტირების გრაფიკულ ანალიზს. შევქმენით სხვადასხვა პასუხიანი ტესტები.
მესამე შეხვედრა შედგა 16 ოქტომბერს, შეხვედრაზე შევქმენით Google Drive საშუალებით ახალი ტესტები, განვიხილეთ თუ როგორ ხდება ტესტების გაგზავნა, კოლეგებმა ერთმანეთს გავუზიარეთ ჩვენს მიერ შედგენილი ნამუშევრები. ვისაუბრეთ როგორ და რა მიზნით გამოვიყენებთ შეხვედრაზე შეძენილ ცოდნას.
რამდენად აქტუალური იყო შეხვედრისთვის/შეხვედრებისთვის შერჩეული თემა / თემები? Google Drive არის შესანიშნავი საშუალება შევქმნა ფაილების ონლაინ საცავი, შევინახო და გავუზიარო სხვებს. პედაგოგს მუდმივად ჭირდება თანამედროვე გამოწვევების გადალახვა და ვფიქრობ ეს თემა ძალიან აქტუალურია.
რა იყო თქვენთვის მნიშვნელოვანი და ახალი?
მნიშვნელოვანი იყო ის რომ შემიძლია ამ სივრცეში უსაფრთხოდ შევინახო საჭირო დოკუმენტები და მასალები, რომლებიც მესაჭიროება და განვახორციელო თანამშრომლობითი ურთიერთობები ელექტრონულ რესურსებზე. შევქმნა ტესტები, კითხვარები და გამოვიყენო საგაკვეთილო პროცესში.
შეხვედრებში მონაწილეობამ რა შეჰმატა თქვენს გამოცდილებას?
ვფიქრობ, შეხვედრები იყო საინტერესო, შედეგზე ორიენტირებული და ამავე დროს კარგად ორგანიზებული ორგანიზატორის მიერ. ყველა სამუშაო შეხვედრაზე იყო თანამშრომლობითი გარემო, მასწავლებლები აქტიურად ვიყავით ჩართული მუშაობაში. გავიარეთ დრაივში ტექსტების შექმნის სხვადასხვა ფორმა. დამოუკიდებლად ავტვირთეთ ფაილები ჩვენ ონლაინ საცავში და გავუზიარეთ ერთმანეთს ჩვენი ფაილები.
როგორ გამოიყენეთ შეძენილი ცოდნა და უნარები თქვენს პედაგოგიურ პრაქტიკაში?
ელექტრონული რესურსების სწორად და ეფექტიანად გამოყენება გაკვეთილის დაგეგმვისას მნიშვნელოვან ადგილზე, ამისათვის კარგია ელექტრონული ტესტების შექმნა და გამოყენება. სამუშაო შეხვედრების შემდეგ გავაკეტე ელექტრონული ტესტები, რომელსაც გამოვიყენებ კლასში.
რა იყო თქვენთვის მნიშვნელოვანი და ახალი?
მნიშვნელოვანი იყო ის რომ შემიძლია ამ სივრცეში უსაფრთხოდ შევინახო საჭირო დოკუმენტები და მასალები, რომლებიც მესაჭიროება და განვახორციელო თანამშრომლობითი ურთიერთობები ელექტრონულ რესურსებზე. შევქმნა ტესტები, კითხვარები და გამოვიყენო საგაკვეთილო პროცესში.
შეხვედრებში მონაწილეობამ რა შეჰმატა თქვენს გამოცდილებას?
ვფიქრობ, შეხვედრები იყო საინტერესო, შედეგზე ორიენტირებული და ამავე დროს კარგად ორგანიზებული ორგანიზატორის მიერ. ყველა სამუშაო შეხვედრაზე იყო თანამშრომლობითი გარემო, მასწავლებლები აქტიურად ვიყავით ჩართული მუშაობაში. გავიარეთ დრაივში ტექსტების შექმნის სხვადასხვა ფორმა. დამოუკიდებლად ავტვირთეთ ფაილები ჩვენ ონლაინ საცავში და გავუზიარეთ ერთმანეთს ჩვენი ფაილები.
როგორ გამოიყენეთ შეძენილი ცოდნა და უნარები თქვენს პედაგოგიურ პრაქტიკაში?
ელექტრონული რესურსების სწორად და ეფექტიანად გამოყენება გაკვეთილის დაგეგმვისას მნიშვნელოვან ადგილზე, ამისათვის კარგია ელექტრონული ტესტების შექმნა და გამოყენება. სამუშაო შეხვედრების შემდეგ გავაკეტე ელექტრონული ტესტები, რომელსაც გამოვიყენებ კლასში.
სამუშაო შეხვედრებში მონაწილე მასწავლებლის ნინო შინჯიკაშვილი
რეფლექსია
შეხვედრების თარიღი: 02.10.2019წ. 09.10.2019წ. 16.10.2019წ.
შეხვედრის მთავარი თემა იყო Google Drive-ში მუშაობა და მისი გამოყენება სასწავლო პროცესში.
შეხვედრების მიზანი იყო : მასწავლებელთა ინტერესთა სფეროს გაფართოება.
რა თემას/თემებს ეხებოდა შეხვედრა/შეხვედრები?
პირველი სამუშაო შეხვედრა 2 ოქტომბერს ისტ-ის პედაგოგმა თინათინ კობიაშვილმა ჩაატარა, სადაც გაგვაცნო დისკის დანიშნულება, გვასწავლა ინტერფეისის გაქართულება, საქაღალდის შექმნა და მასში ფაილების განთავსება , კოლეგებთან გაზიარება, დოკუმენტის გამოქვეყნება.
მეორე შეხვედრაზე, რომელიც 9 ოქტომბერს შედგა გავეცანით Google Drive -ში მუშაობის ხერხებს, ელექტრონული ტესტების შექმნას, მოსწავლეთა ავტომატურ შეფასებას, ტესტირების გრაფიკულ ანალიზს. შევქმენით სხვადასხვა პასუხიანი ტესტები.
მესამე შეხვედრა შედგა 16 ოქტომბერს, შეხვედრაზე შევქმენით Google Drive საშუალებით ახალი ტესტები, განვიხილეთ თუ როგორ ხდება ტესტების გაგზავნა, კოლეგებმა ერთმანეთს გავუზიარეთ ჩვენს მიერ შედგენილი ნამუშევრები. ვისაუბრეთ როგორ და რა მიზნით გამოვიყენებთ შეხვედრაზე შეძენილ ცოდნას.
· რამდენად აქტუალური იყო შეხვედრისთვის/შეხვედრებისთვის შერჩეული თემა / თემები? ჩემთვის
აქტუალური იყო, რადგან მანამდე არ მისარგებლია ელექტრონული ტესტებით, ეს კი არის შესანიშნავი საშუალება შევქმნა ფაილების ონლაინ საცავი, შევინახო და გავუზიარო სხვებს. პედაგოგს მუდმივად ჭირდება თანამედროვე გამოწვევების გადალახვა და ვფიქრობ ეს თემა ძალიან აქტუალურია.
· რა იყო თქვენთვის მნიშვნელოვანი და ახალი?
მნიშვნელოვანი იყო ის, რომ შემიძლია ამ სივრცეში უსაფრთხოდ შევინახო საჭირო დოკუმენტები და მასალები, რომლებიც მესაჭიროება და განვახორციელო თანამშრომლობითი ურთიერთობები ელექტრონულ რესურსებზე. შევქმნა ტესტები, კითხვარები და გამოვიყენო საგაკვეთილო პროცესში.
· შეხვედრებში მონაწილეობამ რა შეჰმატა თქვენს გამოცდილებას?
ვფიქრობ, შეხვედრები იყო საინტერესო, შედეგზე ორიენტირებული და ამავე დროს კარგად ორგანიზებული ორგანიზატორის მიერ. ყველა სამუშაო შეხვედრაზე იყო თანამშრომლობითი გარემო, მასწავლებლები აქტიურად ვიყავით ჩართული მუშაობაში. გავიარეთ დრაივში ტექსტების შექმნის სხვადასხვა ფორმა. დამოუკიდებლად ავტვირთეთ ფაილები ჩვენ ონლაინ საცავში და გავუზიარეთ ერთმანეთს ჩვენი ფაილები.
· როგორ გამოიყენეთ შეძენილი ცოდნა და უნარები თქვენს პედაგოგიურ პრაქტიკაში?
გამოვიყენებ
გაკვეთილებზე, ელექტრონული რესურსების სწორად და ეფექტიანად გამოყენება გაკვეთილის
დაგეგმვისას მნიშვნელოვან ადგილზე, ამისათვის კარგია ელექტრონული ტესტების შექმნა
და გამოყენება.
სამუშაო შეხვედრების შემდეგ გავაკეტე ელექტრონული
ტესტები, რომელსაც გამოვიყენებ კლასში.
https://forms.gle/ PLM24NwHuJrd6wf28
ნ ო ე მ ბ ე რ ი
შეხვედრის ორგანიზათორი: თინათინი კობიაშვილი
მონაწილე მასწავლებლები:
მონაწილე მასწავლებლები:
- ბერუაშვილი ლეილა
- ჯანგებაშვილი მაია
- შინჯიკაშვილი ნინო
- მამიაშვილი ნინო
- გურგენიძე რუსუდან
- მახათაძე მაკა
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება
I დღე
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: თინათინ კობიაშვილი
შეხვედრის თარიღი: 15.11.2019წ.
შეხვედრის დრო : 14.00 -16:00 სთ
შეხვედრის / შეხვედრების თემა: სხვადასხვა სახისა და სხვადასხვა მიზნით შექმნილი საგანმანათლებლო ბლოგების გაცნობა და დახასიათება
რა არის ბლოგი და როგორ გამოვიყენოთ ის სწავლებაში
როგორ ჩავრთოთ მოსწავლეები საგანმანათლებლო ბლოგების საშუალებით სწავლებაში და განვუვითაროთ სხვადასხვა უნარები
რა არის ბლოგი და როგორ გამოვიყენოთ ის სწავლებაში
როგორ ჩავრთოთ მოსწავლეები საგანმანათლებლო ბლოგების საშუალებით სწავლებაში და განვუვითაროთ სხვადასხვა უნარები
შეხვედრის მიზანი: საგანმანათლებლო ინოვაციები დღეისათვის განიხილება, როგორც მთავარი პრიორიტეტი მთელ მსოფლიოში. ბლოგი, როგორც სწავლა/სწავლების ეფექტური საშუალება დღითიდღე პოპულარული ხდება და ვფიქრობ, ძალიან მნიშვნელოვანია ამ რესურსის მაქსიმალურად გამოყენება. ბლოგის შექმნის მიზანია, როგორც მასწავლებლის საქმიანობის აღრიცხვა ისე მოსწავლეების მიერ განხორციელებული აქტივობების ასახვა, პედაგოგის მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსების გაზიარება მოსწავლეებთან, კოლეგებთან და ყველა დაინტერესებულ პირთან, კოლეგებთან თანამშრომლობა.
შეხვედრის აქტუალურობა: სასწავლოპროცესი მხოლოდ საგაკვეთილო პროცესით არ შემოიფარგლება. დღევანდელი თაობა აქტიურად იყენებს უამრავი მიზნით სხვადასხვა საიტს, ბლოგს, გვერდს და ასე შემდეგ. ამ მხრივ მასწავლებლის უნარები ჩამორჩება მოსწავლეთა უნარებს. ასევე აუცილებელია უამრავი დამხმარე რესურსის მიწოდება მოსწავლეთათვის დამატებით მასალად, რასაც ვერასდროს შეძლებს მასწავლებელი მხოლოდ 45 წუთში, საჭიროა უკუკავშირიც, სხვადასხვა ფორუმები, ვიზუალური მასალა. ამ პრობლემის გადასაჭრელად საუკეთესო საშუალებაა სხვადასხვა მიზნით შექმნილი საგანმანათლებლო ბლოგი. ბლოგები დიდად ზრდის მოსწავლეთა ინტერესსა და სხვადასხვა უნარებს. მასწავლებლებს უჭირთ ბლოგების შექმნა, ამიტომაც გადავწყვიტე, რომ აღნიშნული საკითხი მოითხოვდა საფუძვლიან განხილვასა და შესწავლას. სწორედ ამ ნიადაგზე გადაწყდა სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება სკოლაში. ამასთან, სკოლის საჭიროების კვლევის ფარგლებში, კითხვარების შევსებისას მათ გამოყვეს ეს საკითხი პრიორიტეტულად. შესაბამისად, აქტუალობაც აქედან მომდინარეობს: კოლეგების სურვილი და საჭიროება.
მისაღწევი შედეგი:
მისაღწევი შედეგი:
- Google Drive საშუალებით შექმნიან ინფორმაციის ონლაინ საცავას.
- შეინახავენ, მოახდენენ მათ რედაქტორებას ან გაუზიარებენ სხვებს.
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა: 6
II დღე
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: თინათინ კობიაშვილი
შეხვედრის თარიღი: 22.11.2019წ.
შეხვედრის დრო : 14.00 -16:00 სთ
შეხვედრის / შეხვედრების თემა: Blogger-ზე ბლოგის შექმნის დეტალური ინსტრუქციის მიწოდება.
ბლოგის შექმნის ტექნიკის გაცნობა და ათვისება პრაქტიკულად
ბლოგის შექმნის ტექნიკის გაცნობა და ათვისება პრაქტიკულად
შეხვედრის მიზანი: საგანმანათლებლო ინოვაციები დღეისათვის განიხილება, როგორც მთავარი პრიორიტეტი მთელ მსოფლიოში. ბლოგი, როგორც სწავლა/სწავლების ეფექტური საშუალება დღითიდღე პოპულარული ხდება და ვფიქრობ, ძალიან მნიშვნელოვანია ამ რესურსის მაქსიმალურად გამოყენება. ბლოგის შექმნის მიზანია, როგორც მასწავლებლის საქმიანობის აღრიცხვა ისე მოსწავლეების მიერ განხორციელებული აქტივობების ასახვა, პედაგოგის მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსების გაზიარება მოსწავლეებთან, კოლეგებთან და ყველა დაინტერესებულ პირთან, კოლეგებთან თანამშრომლობა.
მისაღწევი შედეგი:
- Google Drive საშუალებით შექმნიან ინფორმაციის ონლაინ საცავას.
- შეინახავენ, მოახდენენ მათ რედაქტორებას ან გაუზიარებენ სხვებს.
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა: 6
III დღე
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: თინათინ კობიაშვილი
შეხვედრის თარიღი: 29.11.2019წ.
შეხვედრის დრო : 14.00 -16:00 სთ
შეხვედრის / შეხვედრების თემა: ნასწავლის მიხედვით საკუთარ საგნებში შექმნილი ბლოგების წარმოდგენა და განხილვა; რეფლექსია
შეხვედრის მიზანი: საგანმანათლებლო ინოვაციები დღეისათვის განიხილება, როგორც მთავარი პრიორიტეტი მთელ მსოფლიოში. ბლოგი, როგორც სწავლა/სწავლების ეფექტური საშუალება დღითიდღე პოპულარული ხდება და ვფიქრობ, ძალიან მნიშვნელოვანია ამ რესურსის მაქსიმალურად გამოყენება. ბლოგის შექმნის მიზანია როგორც მასწავლებლის საქმიანობის აღრიცხვა ისე მოსწავლეების მიერ განხორციელებული აქტივობების ასახვა, პედაგოგის მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსების გაზიარება მოსწავლეებთან, კოლეგებთან და ყველა დაინტერესებულ პირთან, კოლეგებთან თანამშრომლობა.
მისაღწევი შედეგი: შეხვედრის მონაწილე მასწავლებლები ისწავლიან ეფექტური საგანმანათლებლო ბლოგის შექმნას blogger-ზე
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა: 6
https://kolegebtansamushao.blogspot.com/p/blog-page_8.html
დასწრების ფურცელი
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: თინათინი კობიაშვილი
შეხვედრაში მონაწილე მასწავლებელთა რაოდენობა: 6
I შეხვედრის თარიღი: 15.11.2019წ
შეხვედრის დრო: 14:00-15:30
შეხვედრის / შეხვედრების თემა: ბლოგის შექმნა და მისი მართვის ინსტრუქციები
შეხვედრის მიზანი:
· მასწავლებელთა ინტერესთა სფეროს გაფართოება.
· მოტივაციის ამაღლება ისტ-ის მიმართულებით;
· ისტ-ის უნარ-ჩვევების განვითარება;
II შეხვედრის თარიღი: 22.11.2019წ
შეხვედრის დრო: 14:00-15:30
შეხვედრის / შეხვედრების თემა: ბლოგზე ინფორმაციის განთავსება, ცხრილის შექმნა
შეხვედრის მიზანი: Google Drive-ს საშუალებით შეძლებენ ელექტრონული ტესტების შექმნას, მოსწავლეთა ავტომატურ შეფასებას.
III შეხვედრის თარიღი: 29.11.2019წ
შეხვედრის დრო: 14:00-15:30
შეხვედრის / შეხვედრების თემა: ბლოგზე ფოტო-აუდიო-ვიდეო მასალისა და ლინკების დადება; რეფლექსია
შეხვედრის მიზანი:
· ისტ-ის უნარ-ჩვევების განვითარება;
· დამოუკიდებლად ტესტის მუშაობა, გაზიარება, რეფლექსია
N
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
საკონტაქტო ინფორმაცია
|
შეხვედრის თარიღი, დრო
ხელმოწერა
| ||
15.11.2019წ
14:00-15:30
|
22.11.2019წ
14:00-15:30
|
29.11.2019წ
14:00-15:30
| |||
1
|
ბერუაშვილი ლეილა
|
579 30 34 34
| |||
2
|
ჯანგებაშვილი მაია
|
591 41 26 25
| |||
3
|
შინჯიკაშვილი ნინო
| ||||
4
|
მამიაშვილი ნინო
| ||||
5
|
გურგენიძე რუსუდან
| ||||
6
|
მახათაძე მაკა
|
https://kolegebtansamushao.blogspot.com/p/blog-page_8.html
No comments:
Post a Comment